11 Şubat 2009 Çarşamba

Şikayetname

Hiç olmazsa eskiden, arada bir uğrar hal hatır sorarlardı,Hani yasak savmak kabilinden diyelim, senden sonra evin yolunu unuttu çocuklar.Geçnlerde kapıdan şöyle bir göründü küçük oğlun.Bir sitem, bir sitem, "Uğraşmamış diyor üçbuçuk emekli maaşınla senin, banka kuyruklarında iş güç arası..." Büyük oğlan desen, bana hala dargınGetirdiği müteahhite vermemişim diye evi, habire söylenip duruyormuş."Yok babamın anıları varmış, yok elleriyle dikmiş bahçedeki sardunyaları...bıraksın o eski hulyaları" diyormuş. "Ne babamdan, ne ondan anı kalır, bilsin ki öldüğü gün o ev satılır..."Bu çocuklar kime çekti bilmiyorum ki canım,Son günlerde dalıp dalıp gidiyorum, canım sıkılıyor, canım.Kız, daha kırkın çıkmamıştı ki evlendi, iki çocuklu o para göz adamla...Geçenlerde ayak üstü şöyle bir uğradılar, adam hem saygısız hem de aşırı şişmanSana birşey söyleyeyim mi canım,kız pek mutlu değil, yani bin pişman, dokunsan ağlayacak...Ayrılırken elimi öptü, bu kış havalar soğuk geçecekmiş."Aman kendine iyi bak, sakın hastalanma bu yaşında, sabah akşam mutlaka al o ilaçlarını, biliyorsun artık babam da yok başında" dedi.O gitti, oturup bir güzel ağladım.Artık ne telefonum çalıyor, ne de kapım, mektup desen, kimden gelecek be canım?Son günlerde zaten karşı kaldırımlarda dolaşıyor postacı.Yok sakın aklından geçireyim deme, inan ki kırgın değilimBiraz burukluk işte biraz hüzün, hüzün bilirsin en doğal halimdir.Hani bir de kahve yapmak zor gelmese,taşırmasam hani her defasındaŞiişşttttt ! kimse duymasın; ilaçlarımı da almıyorum artık son zamanlardaKokunu öyle özledim ki canım, dün gece kahverengi paltona sarılıp uyudumHayalimde okşadım o güzel saçlarını.Hani, sana da kızmıyor değilim ara sıra,Benden önce gittin de sanki sultan mi ettiler seni Mısır'a...!!?

0 yorum: