23 Mayıs 2010 Pazar

İtiraf Ediyorum Türk'üm Suçluyum


Hakim yerine oturdu. Salondakiler ayakta. Duruşma başladı

Sanık kim mi?. Tabi ki Türk... Suçları ne mi? Saymakla bitmez...

Hakim dedi ki:

Hey Türk ayağa kalk!

Türk cevap verdi:
Türk zaten ayakta!..

Hakim sinirlendi:

Suçlusun..

Türk haykırdı:

Neymiş suçum?

Hakim sırıtarak!:

Türk olman yeterli suç zaten..

Türk dayanamadı:

Evet suçluyum.1.Dünya savaşı yıllarında Ermeni çetelerce öldürüldüm ama yine de suçlu benim. Bu da birşeymi?. Almanya''da diri diri yakıldım ama suçlu benim. Kıbrısta küvette öldürülen yine benim ama suçlu da benim.

Hakim şaşkın:

Demek itiraf ediyorsun?

Türk dedi ki:
Evet itiraf ediyorum. -30 derecede vatanımı savundum. Suçluyum. Gece yarısı arabamı yaktılar suçluyum. Kaçak elektrik kullanan şeref..lerin faturalarını da ben ödedim; ama yine ben suçluyum. Çanakkaleyi geçilmez yapan benim; ama onda da suçluyum.
Hakim:

Bak sen. Nelerde bilirmiş?.

Türk:

O da bir şeymi! Yunanı İzmirde denize döken var ya. Vallahi o da benim. Bilir misiniz 1453''ü? İşte o tarihte gemileri karadan yürütüp İstanbul''u alan var ya?.. İşte o benim hakim bey. Almakla da kalmadım. Konstantini İstanbul yapan da benim.

Hakim:

Küstah herif....... Sus..

Türk:

Türk susmaz hakim bey. Hele bir eylemim var ki?
Hakim:

Neymiş?!

Türk:

1071''deki eylemimi dünya unutmadı. Hani Romen Diyojen''i yenip Anadolu''yu Türk yurdu yapmıştım.

Hakim:

Demek sen yaptın

Türk:

Bu da birşeymi... Hani Kudüs''ü Haçlılardan koruyan var ya o da benim.

Hakim:

Say bakalım. Daha neler diyeceksin?

Türk:

Hani Asala diye bir örgüt var ya?.. İşte onun kökünü kazıyan da benim. Ama onda da suçluyum. Bir de unutmadan söyleyeyim. İngilizlere karşı Mekke ve Medine''yi müdafa eden. Aç ve susuz ama teslim olmayan.. İşte o da benim... Bulgaristan''dan sürülen Yunanistan''da öldürülen.. Bosna''da diri diri yakılan.. İşte onlar da benim. Ve ben olduğum için suçluyum.

Ben Türk''üm.. Kocatepe''de Dumlupınar''da İnönü''de size karşı savaşan. Sizi bu topraklardan kovan benim.

Hakim:

Yaz kızım yaz. Kaçırma...

Türk:

Başka suçlarım da var. 80 senedir kör gibi uyuyan kulaklarını tıkayan milli ve dini kimliğini unutan da benim. Selamün Aleyküm yerine !hello! hoşça kalın yerine ! Bayyyy! diyen o da benim. Onlarca şarkı ezberleyip buna rağmen 1 ayet 1 hadis ezberleyemeyen de benim. Çılgınlar gibi dans edip sarhoş olan ama 2 rekat namazı kılmayı beceremeyen de benim..


Suçluyum....


Alıntıdır.....

0 yorum: