8 Temmuz 2009 Çarşamba

Vatan'da,Vatanın Evlatlarıda Sağolsun !!!

VATAN'DA , VATANIN EVLATLARIDA SAĞOLSUN !!!


23 yıl önce Süleyman Aydın şehit olduğunda, Sıddık Küçükgöz dünyaya geleceği günü bekliyordu.

Sıddık, Süleyman’ı hiç tanımadan büyüdü, muhtemelen, adını bile duymadı,

Yazık ki Sıddık ile Süleyman’ın tek ortak yönü ikisininde kalleş kurşunlarla şehit edilmesiydi.



Bir kuşak büyüdü,

pkk teröristlerinin şehit ettiği ilk askerimizden bugüne bir kuşak büyüdü,

Ogün henüz doğmamış olan çocuklar bugün şehit olup onların yanına uçtu,



Hiç birşey değişmedi mi bu ülkede ?



23 yıl önce Suriye’de ikamet eden kişin Türkiye’ye taşındı,

Saçlarında beyazlar arttı,

Koca göbeği biraz daha büyüdü;

Kolestrolü yükseldi, şekeri çıktı, gözü bozuldu,

Ama o günden bugüne evrimini tamamlayıp, insan olamadı,



23 yıl sonra muhtemelen o göbekli mahluk ölmüş olur,

Ama bugün doğan bebeklerin 23 yıl sonra Süleyman’la Sıddık’la aynı kaderi paylaşmayacağının garantisi yok;

Kaç kuşak daha dağlarda yitip gidecek bilen yok,



Ben 23 yıl öncesini hatırlamıyorum;

Bugün geriye dönüp baktığımda Süleyman’ın ilk olduğunu öğreniyorum,

23 yıl sonra bu yazıyı okuduğumda Sıddık sondu demek istiyorum,

Maalesef son olmadığının, son olmayacağını biliyorum,

Bilmediğim ise bir kuşağı daha yitirmemek için ne yapmam gerektiği ???


Vatan Sağolsun

Süleymanlarda, Sıddıklarda sağolup bu vatanın güzelliğinde yaşasın............



Ahmet TEZEL

09/10/2007

0 yorum: